Speak Up! | Kalbų kursai įmonėms: kaip pasiekti geriausių rezultatų?
kalbu, mokykla, anglu, rusu, ispanu, prancuzu, vokieciu, italu, speakup, moderni
2448
post-template-default,single,single-post,postid-2448,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-12.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.2,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-2435
 

Kalbų kursai įmonėms: kaip pasiekti geriausių rezultatų?

Prieš pasirenkant kalbų kursus, verta pakalbėti su darbuotojais, išsiaiškinti, ko jie norėtų pasiekti kursų metu. Be galo svarbu, jog kalbų mokykla žinotų Jūsų kalbos mokymosi tikslus ir sukurtų programą atsižvelgiant į juos.

Kokie būtų efektyviausi kalbų mokymai Jūsų įmonei? Šiame straipsnyje pasidalysime, kaip pasiekti geriausių rezultatų, į ką labiausiai atkreipti dėmesį. Kodėl kai kurios įmonės, organizuodamos tokius mokymus savo darbuotojams, nepasiekia norimo rezultato? „Speak Up“ kalbų mokyklos įkūrėja ir vadovė Brigita papasakos kelis esminius pastebėjimus – į ką atkreipti dėmesį renkantis kursus ir kokie dalykai pasiekia pačius efektyviausius rezultatus.

Nesusikalbėjimas 

Efektyviems kalbų kursams be galo svarbi komunikacija, Ne tik tarp mokymų iniciatorių, bet ir pačių darbuotojų. Darbuotojai su visiškai kitokia motyvacija ateis į kursus, jei žinos, jog programa paruošta individualiai jiems. Kartais kursai tiesiog „numetami“ iš viršaus niekam nežinant tikslaus poreikio ar siekiamo rezultato. Mūsų kalbų mokykla visuomet stengiasi kuo aiškiau išsiaiškinti darbuotojų poreikius ir programą kiekvienam sukuriame individualiai. 

Ką daryti, kad kalbėjimo kursai būtų efektyvūs?

Nepradėkite mokymų nuo tiekėjo paieškos! Visi tiekėjai dažniausiai pateiks standartinį trukmės ir kainų pasiūlymą. Pradėkite nuo savo įmonės ir darbuotojų situacijos analizės. Kartu su darbuotojais atsakykite į esminius klausimus:

Kodėl mokomės? Kam mums to reikia?

Išsigryninkite priežastis dėl ko, visų pirma, Jūs nusprendėte kreiptis į kalbų mokyklą. Atsakykite sau – kuo kalbų kursai Jums bus naudingi, kokią vertę jie turės pačiai įmonei?

Ką norime/turime pasiekti? 

Pamirškite B2, C1 ir A1…tai nėra rezultatas, tai tik RAIDĖ, kurios reikia mokytojui, kad jiems būtų lengviau organizuoti savo darbą. Jūsų rezultatas turi būti realiai apibrėžtas, gal net apčiuopiamas, pvz., po mėnesio dalyvaujame tarptautinėje mugėje Amsterdame, nenorime apsikvailinti, tad reikia realaus apšilimo ir pasiruošimo anglų kalba. Puiku! Jūs turite mėnesį ir aiškų siekį, nuo to ir atsispiriam.

Ir SVARBIAUSIA – laikas

Ar darbuotojai turės kokybiško LAIKO mokymams? Ar tai būtų du kartai per savaitę, ar vienas, ar panašiai, ESMĖ ar jie netrukdomai galės skirti laiko tikslingam rezultato siekimui.

Tik kartu su darbuotojais atsakę į šiuos pirminius klausimus, judėkite pas tiekėją. Protingas tiekėjas išgirs Jus, įsiklausys ir pritaikys mokymus pagal Jus.  

Bendradarbiavimas

Darbuotojų kalbų mokymo procese egzistuoja trys labai aiškūs žaidėjai: mokymų iniciatorius (vadovas, HR, koordinatoriai, kt.) – darbuotojas (mokinys) – tiekėjas (mokytojas).

Ir visi trys privalo prisiimti tam tikrą atsakomybę.

Tik visų šių trijų žaidėjų aiškiai ir struktūriškai sudėliotas bendradarbiavimas bei nuolatinis bendravimas padės pasiekti rezultatą. Šiame procese vienas lauke tikrai ne karys! Juk pasiektu rezultatu mėgausis ne tik darbuotojas.

Kaip pasiekti geriausių kalbos mokymosi rezultatų?

Tam, kad pasiekti norimus rezultatus, reikia išsikelti aiškius tikslus, suprasti ko Jums reikia iš kalbų kursų. Žinant tai, mokytojas tiksliai paruoš pamokų planą ir KARTU galėsite tikslingai siekti užsibrėžto tikslo. Ir nepamirškite – kalbos mokymasis – tai komandinis darbas, kuriame pagrindiniai trys žaidėjai TURI bendradarbiauti, tam, kad galėtumėte pilnai mėgautis rezultatais!