Speak Up! | Eksperto nuomonė: svarbu suprasti kliento lūkesčius
kalbu, mokykla, anglu, rusu, ispanu, prancuzu, vokieciu, italu, speakup, moderni
2177
post-template-default,single,single-post,postid-2177,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-12.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.2,vc_responsive
 

Eksperto nuomonė: svarbu suprasti kliento lūkesčius

Dirbant šiuolaikinėse įmonėse, svarbu suprasti savo komandos ir klientų poreikius bei tikslus. Šiandien apie projektų vadovo darbo iššūkius ir kalbinių įgūdžių reikšmę įgyvendinant tarptautinius projektus kalbame su projektų vadove Elena Galvanauskė.

Dirbi projektų vadove, kaip apibūdintum savo atsakomybes?

Jeigu reikėtų išvardinti visas atsakomybes, sąrašas būtų ganėtinai ilgas, tačiau trumpai tariant esu atsakinga, kad projektas būtų sėkmingai įgyvendintas ir mano komandos nariai būtų laimingi dirbdami šiame projekte

Kokiomis kalbomis dažniausiai bendrauji su klientais/savo komandos nariais?

Su komandos nariais dažniausiai bendrauju lietuvių kalba, tačiau su klientais bendrauju angliškai.

Kokie yra iššūkiai dirbant su tarptautinėmis kompanijomis?

Pati daug iššūkių nematau, nes dirbu su panašioje laiko zonoje esančių ir panašių kultūrinių įpročių turinčių šalių klientais. Manau, nesvarbu ar klientas iš tarptautinės kompanijos ar ne, svarbu suprasti kliento lūkesčius iš komandos ir projekto.

Ar tenka daryti prezentacijas? Kokiomis kalbomis?

Taip, tenka. Kadangi projekto kuriame dirbu komandoje yra užsieniečių, prezentacijas darau angliškai. Tačiau tikrai tenka daryti prezentacijas ir lietuvių kalba.

Kokiomis savybėmis turėtų pasižymėti žmogus, koordinuojantis projektus?

Visų pirma, manau, tai turėtų būti komunikabilus žmogus, nebijantis iššūkių ir nuolat ieškantis sprendimų. Taip pat turėtų gebėti bendradarbiauti, turėti atvirą ir racionalų mastymą, atsparumą nesėkmėms.