Speak Up! | Linos sėkmės istorija
kalbu, mokykla, anglu, rusu, ispanu, prancuzu, vokieciu, italu, speakup, moderni
2113
post-template-default,single,single-post,postid-2113,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-12.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.2,vc_responsive
 

Linos sėkmės istorija

 

  1. „Speak Up“ Kalbų mokykloje pradėjai dirbti 2017 metų spalio mėnesį anglų kalbos mokytoja ir šiuo metu esi atsakinga už verslo klientų kursų koordinavimą. Kas pastūmėjo tave pereiti nuo dėstymo iki koordinavimo?

Šios dvi sferos labai natūraliai susilieja mokytojos darbe – kiekvienam mokiniui kuri ir koordinuoji kursą, dėstai surinktą medžiagą. Rimčiau koordinuoti pradėjau dirbant su įmonėmis, atradau būdus palengvinti darbą tiek sau, tiek komandai su kuria dirbau. Būtent šis globalus mąstymas apie komandos darbą ir atvedė iki koordinavimo.

  1. Turi patirties kokybės užtikrinimo ir klientų aptarnavimo sferose, ar įgytos žinios padeda tau dabartinėse pareigose?

Žinoma! Klientų aptarnavimo darbe išugdomi mandagumo įgūdžiai, kurių taip nori išmokti kiekvienas verslo anglų kalbos besimokantis mokinys. Nuolat mokau žmones kalbos bei etiketo subtilybių, aiškinu kultūrinius skirtumus. Na, o koordinuojant naudojuosi minkštaisiais įgūdžiais (angl. soft skills), kurie leidžia išlaikyti ramų, pagarbų pokalbio toną net kai situacija yra įtempta.

  1. Su kokiais sunkumais dažniausiai susiduri koordinuodama kursus?

Šis darbas reikalauja atidumo, o viską norisi padaryti kuo greičiau. Tenka save sukontroliuoti, kad darbo nereiktų dirbti du kartus.

  1. Galbūt gali pasidžiaugti mažu pasiekimu įvykdytu per pastaruosius 8 mėnesius.

Galiu pasidžiaugti vienu dideliu – tai su kolegėmis ir vadove sukurtas mokymų pasiekimų ir kokybės sekimo principas. Per keletą mėnesių nuo idėjos perėjome prie veikiančios sistemos, ir nors ją dar tobuliname, jau galime džiaugtis apčiuopiamais rezultatais.

  1. Esi viena mokyklos senbuvių, kaip svarbu įmonei turėti tvirtą nesikeičiantį komandos branduolį?

Na, tai priklauso nuo branduolio kokybės (šypsosi). Be galo džiaugiuosi būdama „Speak Up“ komandoje – manau mes išryškiname viena kitos gerąsias savybes, skatiname judėti į priekį. O šį bendrumo ir palaikymo jausmą jaučia ir naujesni komandos nariai.

  1. Kas šiuo metu yra didžiausia Tavo motyvacija?

Na, būtent šią minutę mano motyvacija yra mano sūnus – stengiuosi aprūpinti jį viskuo, ko tik gali reikėti. Žiūrint kiek globaliau, mano motyvacija yra noras palaikyti tempą su inovacijomis. Noriu būti gera specialiste, dėl to stengiuosi mokytis ir įgauti naujų žinių.